Теми |
Автор |
Дата |
ПРОБЛЕМ |
macko_jenq |
2008-11-30 21:38 |
ОТ 3 ДЕНА НЕ МОГА ДА ГЛЕДАМ ББ4 НА ЖИВО . ЗАЩО??? МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ МИ.
|
Здравейте. |
admin |
2008-11-30 22:12 |
Проблем със излъчването на живо няма. Услугата функционира нормално. Проверете в страницата "ПОМОЩ" дали имате всички необходими настройки за без проблемното гледане на живо. Ако все пак сте направили всичко и продължавате да нямате картина и сте абонат на БТК ADSL моля, обърнете се към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg . Ако не сте техен абонат трябва да си закупите и направите активен абонамент за да можете да ползвате услугата "На живо". Това е описано в секция "На живо".
|
ПРОБЛЕМ |
macko_jenq |
2008-11-30 22:42 |
ами пробвах всичко:звънях на БТК казаха ми че няма общ проблем да рестартирам няколко пъти модема -не стана да изтегля някой от версиите в полето ПОМОЩ,изтеглих ги всички -пак не стана вече не знам какво да направя
|
.. |
admin |
2008-11-30 23:37 |
Както вече писахме - проблем с предоставянето на услугата "На живо" от наша страна няма. Качеството се следи непрекъснато и ако има някакви затруднения се взимат адекватни мерки. В случая услугата функционира нормално и безпроблемно. В ПОМОЩ са описани необходимите програми и настройки.
|
Здравейте |
susisla |
2008-12-02 00:39 |
При мен също има такъв проблем.Вече 2 месеца гледам Биг Брадър с електронна карта.Когато заредих първата 10 дена беше добре и след това започна редовно да насича и се бях отказала да заплащам за следващия месец.Но тъй като недеждата,че няма това да се случи на новата карта надделя заредих още една.Първите 5 дена беше супер и след това започнаха насичанията отново.Също моля за помощ...
|
.. |
admin |
2008-12-02 00:53 |
Проблеми с предоставянето на услугата "На живо" от наша страна няма. Качеството се следи непрекъснато и ако има някакви затруднения се взимат адекватни мерки. В случая услугата функционира нормално и безпроблемно. В ПОМОЩ са описани необходимите програми и настройки.
|