ФОРУМ

Теми Автор Дата
СИН ЕКРАН
krasimir 2008-10-16 03:31
Ако може някои да включии и картината грешка няма да имате,някои е изклучил кабела явно.Шегата на страна моля ви погледнете все пак какъв е проблема
problema...
bond00777 2008-10-16 04:45
problema ne e vuv vashia televizor....
holywood-novi han
bond00777 2008-10-16 04:49
sigurno ste se snima holiwodsko kino
...
Galia82 2008-10-16 07:09
Айде моля ви се като се наспят админите да се обадят на дежурния който е там и да се оправи картината, сега ще станат всички и пак няма да може да се гледа, сутринта е еднинственото време когато картината ми не накъсва!!!!! И на мен ми е син екрана.. направо заебахте вече, ако не е едно ще е друго. Аман от некадърници!
Здравейте,
administrator 2008-10-16 09:56
затрудненията, които временно изпитвахте при ползване на услугата "На живо" са отстранени. Извиняваме се за причиненото неудобство!
син екран
simina 2008-10-16 11:29
ПЪРВО ИМАХ СИН ЕКРАН.А СЕГА ВЪОБЩЕ НЯМА НИЩО.
administrator 2008-10-16 11:32
Услугата в секцията "НА ЖИВО" функционира нормално. В страницата ПОМОЩ са описани всички необходими програми и настройки за безпроблемно ползване на сайта и услугите към него.

Ако сте абонат на БТК ADSL можете да се обърнете към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
на живо
paco_ibg 2008-10-18 13:52
изпратих СМС, попълних кода и ......нищо!!!
Само си платих 2,40 за този дето духа!!!
Опрвете си сайта!!!
Здравейте
admin 2008-10-18 15:47
Ако имате проблем с sms-и пишете на support@e-card.bg или се обадете на телефон 02/971-38-09
 
 

Гледай на живо! 24 часа / 7 дни