Теми |
Автор |
Дата |
СИН ЕКРАН |
krasimir |
2008-10-16 03:31 |
Ако може някои да включии и картината грешка няма да имате,някои е изклучил кабела явно.Шегата на страна моля ви погледнете все пак какъв е проблема
|
problema... |
bond00777 |
2008-10-16 04:45 |
problema ne e vuv vashia televizor....
|
holywood-novi han |
bond00777 |
2008-10-16 04:49 |
sigurno ste se snima holiwodsko kino
|
... |
Galia82 |
2008-10-16 07:09 |
Айде моля ви се като се наспят админите да се обадят на дежурния който е там и да се оправи картината, сега ще станат всички и пак няма да може да се гледа, сутринта е еднинственото време когато картината ми не накъсва!!!!! И на мен ми е син екрана.. направо заебахте вече, ако не е едно ще е друго. Аман от некадърници!
|
Здравейте, |
administrator |
2008-10-16 09:56 |
затрудненията, които временно изпитвахте при ползване на услугата "На живо" са отстранени. Извиняваме се за причиненото неудобство!
|
син екран |
simina |
2008-10-16 11:29 |
ПЪРВО ИМАХ СИН ЕКРАН.А СЕГА ВЪОБЩЕ НЯМА НИЩО.
|
|
administrator |
2008-10-16 11:32 |
Услугата в секцията "НА ЖИВО" функционира нормално. В страницата ПОМОЩ са описани всички необходими програми и настройки за безпроблемно ползване на сайта и услугите към него.
Ако сте абонат на БТК ADSL можете да се обърнете към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
|
на живо |
paco_ibg |
2008-10-18 13:52 |
изпратих СМС, попълних кода и ......нищо!!! Само си платих 2,40 за този дето духа!!! Опрвете си сайта!!!
|
Здравейте |
admin |
2008-10-18 15:47 |
Ако имате проблем с sms-и пишете на support@e-card.bg или се обадете на телефон 02/971-38-09
|