Теми |
Автор |
Дата |
[b]Админ[/b] |
Enchanted |
2008-10-16 08:28 |
На мен лично ми писна да плащам за услуга която през повечето време хич я няма.Незнам как е било през нощта но в момента единственото което гледам е син екран.Писна ми да ви се моля всеки ден да оправяте нещо.Засрамете се вече и ако не можете да доставите качествено излъчване ни върнете парите!
|
НЕКАДЪРНИЦИ |
rumen65 |
2008-10-16 08:51 |
ВРЕМЕ Е ДА СЕ ХВАЩАТЕ НА РАБОТА КАТО НЕ ЩЕТЕ НЯМА ЕСЕМЕСИ.
|
Здравейте, |
administrator |
2008-10-16 09:58 |
затрудненията, които временно изпитвахте при ползване на услугата "На живо" са отстранени. Извиняваме се за причиненото неудобство!
|
admin |
gkalenderski |
2008-10-16 13:06 |
az sam klient na BTK i ot 2 dni nqmam kartina zashto taka?Trqbva da plashtam li veche
|
До gkalenderski |
admin |
2008-10-16 13:09 |
Моля, обърнете се към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
|
do admin |
kalenderski |
2008-10-19 14:46 |
ok vsichko napravix i izteglix samo ne moga da razbera zashto go gledax dva dni bez problem i posle izchezna.Polzvam bezgichen internet ot BTK danebi ot tam da idva problema
|
Здравейте |
admin |
2008-10-19 14:50 |
Моля, обърнете се към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
|