ФОРУМ

Теми Автор Дата
[b]Админ[/b]
Enchanted 2008-10-16 08:28
На мен лично ми писна да плащам за услуга която през повечето време хич я няма.Незнам как е било през нощта но в момента единственото което гледам е син екран.Писна ми да ви се моля всеки ден да оправяте нещо.Засрамете се вече и ако не можете да доставите качествено излъчване ни върнете парите!
НЕКАДЪРНИЦИ
rumen65 2008-10-16 08:51
ВРЕМЕ Е ДА СЕ ХВАЩАТЕ НА РАБОТА КАТО НЕ ЩЕТЕ НЯМА ЕСЕМЕСИ.
Здравейте,
administrator 2008-10-16 09:58
затрудненията, които временно изпитвахте при ползване на услугата "На живо" са отстранени. Извиняваме се за причиненото неудобство!
admin
gkalenderski 2008-10-16 13:06
az sam klient na BTK i ot 2 dni nqmam kartina zashto taka?Trqbva da plashtam li veche
До gkalenderski
admin 2008-10-16 13:09
Моля, обърнете се към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
do admin
kalenderski 2008-10-19 14:46
ok vsichko napravix i izteglix samo ne moga da razbera zashto go gledax dva dni bez problem i posle izchezna.Polzvam bezgichen internet ot BTK danebi ot tam da idva problema
Здравейте
admin 2008-10-19 14:50
Моля, обърнете се към денонощна ADSL поддръжка на телефон 0800 100 или имейл adsl_helpdesk@btc.bg
 
 

Гледай на живо! 24 часа / 7 дни